Ako je vaš poslovni prostor neuredan, ako su vidljive čestice prašine i prljavština, stakla na prozorima zaprljana, a podovi neočišćeni, jasno je da će utisak koji ostavljate na svoje poslovne partnere biti negativan. Takođe, radnicima koji svoje zadatke izvršavaju u takvom okruženju neće biti prijatno da tu borave i njihova produktivnost i kvalitet rada zasigurno će biti umanjeni. U čistoj i urednoj sredini ljudi su zadovoljniji i rade efikasnije. Stoga je važno misliti o higijeni radnih prostora - ona je odraz poslovanja firme.
Savet stručnjaka iz firme Agencija Hektor 1. Koje usluge nudi Agencija Hektor i šta vas izdvaja od konkurencije? Agencija Hektor se bavi industriskim čišćenjem objekata, pranjem crepova, fasada, mašinskim pranjem staklenih površina, uređenjem dvorišta i održvanjem stambenih i poslovnih prostora. U ovoj delatnosti konkurencija je zaista velika ali možemo reći da se izdvajamo od drugih po završenim velikim projektima iako smo relativno mlada firma na domaćem tržištu. 2. Kako pristupate čišćenju nakon građevinskih radova i koje su glavne faze tog procesa? Što se tiče čišćenja nakon građevinskih radova, slobodno mogu reći da je to jedan od najtežih etapa u ovom poslu, glavne faze su pre svega odnošenje kabastog materijala sa gradilišta, usisavanje prašine i onda nakon toga mašinsko čišćenje celokupnog objekta. 3. Koje specifične usluge pružate za čišćenje hala, sportskih objekata, magacina i garaža? Usluge koje pruža Agencija Hektor vezane za čišćenje sportskih hala, magacina, garaža su: 4. Koje su prednosti dubinskog pranja nameštaja koje nudite? Agencija Hektor je u prvoj fazi svog poslovanja radila dubinsko pranje nameštaja, tepiha, etisona ali taj deo smo zamenili sa drugim vidom poslovanja a to je rad na visini uz korišćenje kamiona sa korpom koji doseže do 24m visine, nama je zaista olakšao pranje visokih staklenih površina, fasada, limarskih radova i sl. 5. Kako formirate cene za vaše usluge i koje faktore uzimate u obzir? Cene se formiraju na osnovu kvadrature i zaprljanosti objekta, sa svakim klijentom tačno uvrdimo situaciju i u skladu sa tim formiramo i cenu. G-đa Tijana Voštić, Agencija Hektor |
Svaka agencija za čišćenje nudi različite pakete usluga, međutim većina u ponudi ima čišćenje podova, često i mašinsko, brisanje staklenih površina, dezinfekciju radnih površina, brisanje monitora i ostale tehnike, čišćenje kuhinje i dezinfekciju kupatila, usisavanje podnih obloga, iznošenje smeća.
Svakom poslovnom prostoru potrebno je temeljno čišćenje jer u njemu svakodnevno boravi veći broj ljudi u odnosu na stambene prostore. Ovo su poslovi koje obično obavljaju agencije za čišćenje:
Čišćenje podova i podnih obloga
Svaki od radnika, ali i posetilaca poslovnog prostora, uneće prljavšinu na obući koja će se raznositi tokom radnog dana. Blatnjavi otisci po podovima ili prljavština po tekstilnim podnim oblogama umnogome narušavaju estetsku vrednost poslovnog prostora.
Podovi su jedna od najprljavijih površina u svakom prostoru i njihovom čišćenju se treba posvetiti naročita pažnja prvenstveno zbog održavanja zdravlja zaposlenih i ljudi koji dolaze u taj poslovni objekt.
Usluge agencija za čišćenje podrazumevaju suvo održavanje podova odnosno usisavanje, kako bi se uklonila sva prljavština i prašina, ostaci hrane, blato i sve ostalo što se unosi na đonovima obuće. Nakon suvog održavanja sledi mokro, pri čemu je važno da se vodi računa o vrsti podne obloge - ne čisti se svaka podna obloga na isti način. Tako se, na primer, parket i brodski pod ne smeju mnogo kvasiti, oni se čiste određenim sredstvima. Kod suvog održavanja parketa najbolje je koristiti četku za usisavanje kako se ne bi slučajno ogulio.
Mnoge agencije nude mašinsko čišćenje tvrdog poda čime se odstranjuju sve vrste nečistoća - ono podrazumeva odmašćivanje, uklanjanje grubih nečistoća, detaljno uklanjanje stare emulzije nakon čega podovi ostaju čisti i blistavi. Primenjuje se na mermeru, granitu, pločicama, betonu, parketu. Nakon mašinskog čišćenja sledi voskiranje, tj. nanošenje emulzije i poliranje.
Agencije za čišćenje nude uslugu pranja i čišćenja mekih podnih obloga kao što su tepih, itison. Dobro je poznato da je tepih magnet za prašinu i prljavštinu koja kada se nagomila izaziva neprijatne mirise. Stoga je makar dva puta nedeljno potrebno temeljno usisavanje tepiha, pranje sredstvima odgovarajuće pH vrednosti a u određenim vremenskim intervalima i dubinska ekstrakcija.
Čišćenje staklenih površina
Čisti prozori su slika i prilika urednog i održavanog poslovnog prostora, dok prljavi prozori doprinose utisku aljkavosti i izgledaju neuredno. Oni moraju biti takvi da svetlost nesmetano ulazi u unutrašnjost a da pogled na spoljašnjost bude blistav. Pored prozora važno je brinuti i o čistoći ostalih staklenih površina - ogledalima, staklenim klub-stočićima, staklu na vratima…
Međutim, prilikom pranja staklenih površina mora se biti obazriv jer neadekvatan način rada dovodi do oštećenja površine stakla. Naime, staklo je izuzetno osetljiv i lomljiv materijal čija je površina sklona ogrebotinama i pucanju. Neredovno čišćenje staklenih površina dovodi do taloženja prljavštine, a sloj, koji nastaje vremenom se slepi te valja uložiti dosta truda da bi se uklonio. Redovno održavanje staklenih površina čistim je važno iz još jednog razloga - njihov vek se na taj način može produžiti.
Prilikom održavanja prozora važno je obratiti pažnju i na ragastove, ivice, žljebove u koje se zavlači velika količina prljavštine, nedostupna za brisanje krpom ili ubrusom.
Kod manjih staklenih površina poput ogledala i manjih prozora, agencije za čišćenje uglavnom biraju ručni način pranja uz pomoć određenih deterdženata i brisača, kao i trljanje te poliranje specijalnim krpama. Kada je reč o većim površinama najčešće se koriste posebne četke sa prskalicama kojima se omogućava detaljno i profesionalno pranje stakala, a da se pritom ništa ne preskoči.
Brisanje elektronskih uređaja
Sigurno će vas iznenaditi podatak da su tastature prljavije od daske na wc-šolji. Nakon jela ljudi često ne operu ruke, već masnim prstima dodiruju tipke na tastaturi, a neretko se dešava i da nešto prezalogaje dok kucaju, ostavljajući masnoće i bakterije koje nastavljaju da se razmnožavaju i opstaju sve dok se tastatura ne dezinfikuje. Stoga je u ponudi agencija čišćenje iste kompresovanim vazduhom, nežnom tkaninom i odgovarajućim sredstvom.
Mikroorganizmi se sakrivaju i na tasterima i prevojima skenera, štampača i druge opreme te su potrebni njihovo redovno brisanje i dezinfekcija.
Procenjuje se da kancelarijski telefon ima čak 25.000 mikroba po kvadratnom centimetru te je preporuka da radnici više puta dnevno prebrišu dršku telefona i dugmiće, dok će ih zaposleni u agenciji za čišćenje temeljno očistiti prilikom svog dolaska.
Važno je i brisanje prekidača - procenjuje se da na šest kvadratnih centimetara živi 217 bakterija koje prenosimo svojim dlanovima.
Brisanje radne površine
Da li ste znali da površina stola ima 400 puta više mikroba od toaleta, čak 21.000 bakterija, virusa i gljivica po kvadratnom centimetru? Stoga i ne čudi što je u paketu usluga agencija za čišćenje i temeljno brisanje radnih površina dezinfekcionim sredstvima.
Ukoliko ste u potrazi za profesionalnom agencijom za čišćenje koja će predano i na najbolji mogući način očistiti vaš poslovni prostor, pomoć možete potražiti na daibau.rs i to potpuno besplatno, brzo i jednostavno. Potrebno je samo da popunite upit na našem sajtu i ubrzo će vam se javiti agencije sa odgovarajućom ponudom.
Čišćenje poslovnih prostora - cena
Cene čišćenja poslovnih jedinica variraju u zavisnosti od veličine prostora koji se čisti, tipa čišćenja, količine posla i vremenskog perioda koji je potreban za čišćenje. Cene čišćenja poslovnih prostora su nešto veće od čišćenja stambenih i kreću se od 6 EUR do 10 EUR sa hemikalijama firme koja je agenciju angažovala. Međutim, u dosta slučajeva agencije za čišćenje ponudiće popuste ukoliko se potpiše dugoročni ugovor.