Kako ljudi grade i renoviraju domove, kako traže informacije i naposletku, kako biraju budući izgled svojih domaćinstava? Koji materijali i brendovi će naći put do njihovih domova i kome će poveriti ono što je za mnoge najveći projekt u njihovom životu – sve to sada postaje digitalizovano.
Google pretrage u vezi s izgradnjom i renoviranjem domova postaju sve brojnije, sve je više brendova i kompanija koji pokušavaju da nađu svoje kupce na mreži u našoj industriji, a ljudi koriste platforme kao što su Facebook, Google i Pinterest pokušavajući da pronađu ideje i inspiraciju, s jedne strane, koliko i proverene, verifikovane izvođače, s druge strane kojima bi mogli poveriti svoje projekte renoviranja i izgradnje.
Zbog toga verujemo da je naša platforma sastavni deo stvaranja veza između izvođača radova i investitora, koliko i građevinskih brendova koji nude opremu i građevinski materijal. Stoga se i nadamo da ćemo ova tri elementa u budućnosti uspeti da potpuno digitalno integrišemo. U smislu tog iskoraka ka budućnosti, između ostalog, odlučili smo da organizujemo konferenciju na kojoj će ljudi sličnih stavova moći da razmene ideje, postave relevantna pitanja i čuju neke neverovatne studije slučajeva i najbolje prakse iz naše industrije, ne samo u regionu već i širom Evrope.
Budućnost građevinarstva je digitalna je onlajn konferencija koja će se održati 17. novembra 2022. godine od 9 do 16 časova po srednjeevropskom vremenu i dostupna je svim zainteresovanim potpuno besplatno - možete se prijaviti na našoj veb-stranici klikom OVDE
Vredno radimo na kreiranju sadržaja koji će pomoći marketinškim i prodajnim timovima kompanija koje posluju u građevinskoj industriji da vide šta se trenutno dešava kroz neke od najnovijih trendova u regionu, a iz čega će moći da izvuku vredne i primenljive zaključke u obliku najbolje prakse, strategija i studija slučajeva kada je naša industrija u pitanju.
S izuzetnim ponosom i zadovoljstvom najavljujemo neverovatnu grupu govornika za našu prvu konferenciju „Budućnost izgradnje je digitalna“:
- Vanja Mlaco, Global Head of Digital Performance, AkzoNobel [sesija na engleskom],
- Gabriel Pintea, Global Digital Transformation Manager and CX Ecosystem Builder, Henkel [sesija na engleskom],
- Robert Petković, International Keynote Speaker and Digital Analytics Director, Pro Media Group [sesija na hrvatskom],
- Martin Pelcl, CEO Daibau, Črt Podlogar, CMO Daibau [sesija na hrvatskom],
- Aleksandar Ašković, YouTube SEO and Marketing Wizard [sesija na srpskom],
- Miroslav Varga, MarTech Speciaist at Escape, Certified Google Trainer and Diana Mutter, Google Ads Department Lead at Escape [sesija na hrvatskom]
- Tjaša Perhavec, SEO Expert and Content Strategist -Red Orbit [sesija na engleskom]
Dodatni govornici i više detalja o svakoj od sesija biće objavljeni početkom novembra 2022. godine. Događaj će se odvijati na srpskom, hrvatskom i engleskom jeziku i za svaku sesiju će biti jasno označen jezik kojim će se govoriti.
Dostupan je ograničen broj besplatnih prijava, pa ne zaboravite da se registrujete za konferenciju što je pre moguće!