Tražite dobrog majstora za asfaltiranje, asfaltera? Skupili smo i proverili majstore za asfaltiranje, asfaltere koji rade u mestu Beograd i okolini. Pošaljite potražnju i zainteresovani majstori za asfaltiranje, asfalteri će vas kontaktirati za pregled, predračun i ponude. Preporučen majstor za asfaltiranje, asfalter Beograd, koji može da uradi: manuelno asfaltiranje, mašinsko asfaltiranje prilaznih puteva, asfaltiranje dvorišta, asfaltiranje prilaza, utvrđivanje terena za asfalt, popravka novog asfaltnog sloja i ostale povezane poslove će se sigurno naći i za vas.
Možemo li vam pomoći?
Jednostavno do ocenjenih izvođača.
Možemo li vam pomoći?
Jednostavno do ocenjenih izvođača.
Poslednji projekti u kategoriji Asfaltiranje, Beograd
Potrebno asvaltiranje dvorista, nastavak povrsine od oko 140m2.
Slike u prilogu.
Slobodan M.
Asfaltiranje i priprema 70m2 tj 35 x 2 m.
Duško P.
Potrebno nivelisati teren(oko 50 kvadrata),pripremiti za asfaltiranje i asfaltiranje.
Dragoljub G.
Potrebna ponuda za pripremu podloge i asfaltiranje površine ispred zgrade za parking mesta. Okvirni predmer: Izrada donje noseće podloge od DKA 0/31.5mm² - 17,00 m3
Nabavka, prevoz і ugradnja asfalta АВ11 d=5cm4 - 56m2.
Emilija R.
Potrebna ponuda za asfaltiranje prilaznog puta do zgrade, sada je tu oštećeni beton, postoji jedan šaht ispred same zgrade.
Na google maps se odlično vidi Vojvode.
Sonja P.
Asfaltiranje parkinga ispred zgrade ukljucujuci i prilaz parkingu, molim ponude cca 110 m2.
Dusko C.
Potrebno asfaltiranje silaska u garažu.
Rade L.
Potrebno asfaltiranje garaže dvoslojnim asfaltom, podloga je betonska ploča.
Dušan Z.
Potrebna nabavka i ugradnja dvoslojnog, krupnog i finog asfalta. Asfaltiranje debljine 3 cm i 5 cm, zajedno s pripremom tampona.
Drasko C.
Ponude za asfaltiranje staze do zgrade cca 18m2. Slika u prilogu.
Saša D.
Potrebno asvaltiranje parkinga.
Čist prilaz direktno sa ulice.
80% površine ozbetonirano.
Dino T.
Potrebno mi je asfaltiranje nekih 60-70 kvadratnih metara staza u dvorištu.
Marija P.
Potrebno asfaltiranje dvorišta oko 30 kvadrata.
Zdravko D.
Potrebno asfaltiranje dvorišta i prilaznog puta 44 m2, podloga je zemlja. Postavljanje ivičnjaka 17 m.
Sava S.
Ispred naše garaže postoje dve betonske ploče. Jedna ploča je potonula u zemlju oko 10 centimetara, stvarajući oštar ugao između ploča. Kada prelazimo autom preko toga, branik udara o podlogu. Potrebno je sipati asfalt između te dve ploče kako bi se izravnao prelaz i olakšao ulazak u garažu. Ukupna duzina ploce je malo veća od 2 m
Nikolas K.
U pitanju je nasip na ADI Ciganliji, imamo lomljeni asfalt, treba sve ostalo, priprema i asfaltiranje prilaznog puta. Dužina 1700m, širina oko 3 - 4 m, ide uz reku Savu gde se nalaze splavovi.
Tijana J.
Asfaltiranje je obično brže od ostalih vrsta popločavanja, što znači manje ometanja i kraći rok izvođenja radova. Takođe, asfaltiranje je mahom jeftinije u odnosu na druge vrste radova putogradnje, posebno na većim površinama. Dodatna prednost je i to što se asfaltne površine relativno lako održavaju, a manje popravke i obnavljanje se lako mogu izvršiti ponovnim asfaltiranjem oštećenih površina.
Među glavne slabosti spada osetljivost na ekstremne temperature, naročito visoke koje umeju da omekšaju asfalt dok niske temperature mogu da izazovu krtost i pucanje. Asfaltne površine su takođe manje otporne na velika opterećenja, a mogu se pojaviti udubljenja i pukotine. Zbog toga se ne preporučuje upotreba asfalta na mestima gde je saobraćaj intenzivan ili na mestima gde se često koriste teška vozila. Na kraju, ali ne i najmanje važno, asfaltne površine imaju i nešto lošiju sposobnost odvodnjavanja, pa je neophodna adekvatna drenaža.
Pre svega mora se skinuti postojeći kolovoz, ako ga ima, a potom i sanirati eventualna oštećenja na tlu (nasipanje zemlje, pravljenje tampona i slično). Zatim na red dolaze sabijanje nasute frakcije radi konsolidacije podloge i ravnanje površine koja će biti asfaltirana. Nakon toga sledi priprema asfaltne mešavine u mešalici za asfalt, gde se bitumen zagreva i meša s agregatima kao što su pesak, šljunak i kamenje. Pripremljena asfaltna mešavina se zatim razvlači po pripremljenoj površini uz pomoć specijalnih mašina kao što su finišeri. Asfalt se ravna i zbija da bi se postigle željene glatkoća i debljina. Nakon nasipanja asfaltne mešavine raznim valjcima se ravnomerno raspoređuje i sabija nov asfalt.
Asfaltiranje malih parkinga ili prilaza obično traje jedan do tri dana. Ovo uključuje vreme za pripremu površine, pripremu asfaltne mešavine, nasipanje i valjanje asfalta, ali ne i sušenje.
Asfalt se obično suši od 24 do 48 sati, ali to može zavisiti od vremenskih uslova, debljine nanosa i drugih faktora. Tokom sušenja, preko površine ne sme da se hoda niti vozi da bi se sprečila oštećenja i deformacije.
Asfaltiranje je vrsta radova pogodna za različite površine, uključujući glavne i lokalne puteve, parkinge, prilaze, staze oko kuće, terase, teniske i košarkaške terene i slično.
Postoji više vrsta asfalta koji se upotrebljavaju prema specifičnim potrebama i uslovima. Najčešće se koristi vruća mešavina asfalta. Nju čine agregati, veziva (bitumen) i ispune da bi se obezbedile čvrstina i izdržljivost. Hladna mešavina se koristi na nižim temperaturama ili za manje popravke. Ne zahteva zagrevanje i spremna je za upotrebu u gotovom obliku. Postoji i reciklirani asfalt - pravi od stare ostrugane mešavine koja se melje i ponovo koristi kao podloga za novo asfaltiranje.
Preporučena debljina asfalta zavisi od namene podloge. Debljina asfalta za puteve obično varira između 5 cm i 15 cm, u zavisnosti od opterećenja saobraćajem. Na parkinzima debljina se kreće između 5 cm i 10 cm, opet u zavisnosti od očekivanog opterećenja i namene parkinga. Za prilaze je obično dovoljno 5 cm asfalta.
Asfaltiranje je profesionalan i tehnički zahtevan posao koji najčešće obavljaju specijalizovane građevinske ili putarske firme. Ti izvođači imaju odgovarajuće znanje, iskustvo, alate, mašine i opremu za kvalitetno obavljanje radova. Prilikom izbora izvođača važno je proveriti njihovu stručnost, reference i iskustvo te se konsultovati sa stručnjacima da bi se obezbedio kvalitetan i željen rezultat.
Asfaltne površine zahtevaju redovno održavanje, ali je to obično manje zahtevno od nekih drugih vrsta putogradnje. Održavanje asfalta uglavnom uključuje popravku pukotina i udubljenja, redovno čišćenje, premazivanje i ponovno zaptivanje, itd. Pravilno održavanje asfalta je ključno za trajnost njegovog kvaliteta i izdržljivosti. Ako je održavanje pravilno izvedeno, asfaltne površine mogu trajati godinama bez većih problema.
Hitna sanacija asfalta je neophodna ukoliko primetite brojne pukotine, udubljenja ili odvajanja na asfaltnoj površini. Oštećenja takvog tipa mogu dovesti do problema kao što su smanjena otpornost na vodu, otežana vožnja i, uopšte uzev, loš izgled. Ponovna obrada je takođe neophodna ako se slojevi asfalta odvajaju i kidaju ili ako površina izgleda jako istrošeno.
Odgovor na ovo pitanje nije jednoznačan. Uopšteno govoreći, asfalt je pogodan za oblaganje prilaza i staza oko kuće, ali imajte na umu da je to monoton materijal koji se obično vezuje za javne puteve. Okućnica će dobiti više karaktera popločavanjem kamenom, ciglom ili betonom, dok se asfalt može upotrebiti - na primer, u ograničenoj meri - za prilaz garaži.
Cena asfaltiranja zavisi od debljine asfalta, lokacije izvođenja radova (udaljenije i teže pristupačne lokacije znače višu cenu), težine terena (nagib i slično), stanja postojećeg zemljišta (bilo da je u pitanju teren u većem riziku od poplava i klizišta ili je potrebno nasipati veću količinu nivelacionog materijala), te dodatnih usluga.