Tražite dobrog majstora za asfaltiranje, asfaltera? Skupili smo i proverili majstore za asfaltiranje, asfaltere koji rade u mestu Beograd i okolini. Pošaljite potražnju i zainteresovani majstori za asfaltiranje, asfalteri će vas kontaktirati za pregled, predračun i ponude. Dobar majstor za asfaltiranje, asfalter Beograd , koji može da uradi: manuelno asfaltiranje, postavljanje novog asfaltnog sloja, asfaltiranje okućnice, asfaltiranje prilaza, utvrđivanje terena za asfalt, popravka novog asfaltnog sloja i ostale povezane poslove će se sigurno naći i za vas.
MIT - ING je firma osnovana 2007. godine. Naša firma se bavi izradom idejnih i glavnih projekata, dizajniranjem enterijera, izradom instalacija vodovoda i kanalizacije. Takodje se bavimo transportom, ...
Preduzeće C & LC - GROUP DOO BEOGRAD aktivno i uspešo posluje od 2009. godine. Bavimo se izgradnjom puteva i autoputeva, transportom rastresitih materijala, transportom specijalnih tereta, zemljanim r...
Već dugi niz godina uspešno se bavimo niskogradnjom na teritoriji cele Srbije. U obavljanju svoje delatnosti koristimo novu i savremenu proizvodnu opremu i poštujemo najviše standarde. Sarađujemo sa v...
Možemo li vam pomoći?
Jednostavno do ocenjenih izvođača.
Preduzeće BO-BO osnovano je davne 1992. i od tada do danas se uspešno bavimo poslovima niskogradnje, iskopima zemlje, nasipanjem, betoniranjem, asfaltiranjem, postavljanjem ivicnjaka, rigole i behaton...
Više od 12 godina, koliko smo prisutni na tržištu, City Road Group aktivno se angažuje na tržištu izvođača pripremnih, zemljanih i asfalterskih radova. Locirani smo u Beogradu i usluge pružamo klijent...
Preduzeće Hemfry Co aktivno je i uspešno posluje od 1993. Postojimo preko dvadeset godina i kroz dugogodišnji rad uspešno smo završili mnoge projekte. Primarna delatnost našeg preduzeća je izvođenje g...
ENERGOPROJEKT NISKOGRADNJA AD BEOGRAD je firma osnovana 1989. godine. Naša firma se bavi izradom puteva, mostova, tunela, podzemnih garaša, izradom irigacionih sistema kako u našoj zemlji tako i širom...
Firma HAZA-IZGRADNJA DOO BEOGRAD osnovana je 2009. Vršimo zemljane radove i sve vrste iskopa. Radimo i asfaltiranje i vršimo usluge transporta. Naš tim ljudi je stručan, brz i efikasan prilikom izvođe...
Možemo li vam pomoći?
Jednostavno do ocenjenih izvođača.
Firma IZOTEKS d.o.o. iz Beograda je osnovana 1999. godine i od tada uspešno posluje na području građevinarstva. Bavimo se izgradnjom puteva i autoputeva kao i svim građevinskim radovima za niskogradnj...
Kompanija VLADO BAUMACHINEN d.o.o. aktivno radi od 2004. godine. Imamo sedište u Surčinu a radimo u zemlji i regionu. Posedujemo visokokvalifikovane i stručno osposobljene izvođače radova sa dugogodiš...
Prethodno dugogodišnje iskustvo i ogroman rad, doprineli su da je danas preduzeće MILMAR PUT među najboljima u sektoru niskogradnje.Da je to tako, potvrđuje naša lista referenci kao i veliki broj zado...
Preduzeće ’’Unogradnja V.V’’ d.o.o. je privatno preduzeće osnovano 2001 godine u Beogradu.Osnovna delatnost je izgradnja saobraćajnica - aerodromskih pista, tunela, mostova kao i svih ostalih radova i...
Preduzeće INGRAP-OMNI d.o.o. je osnovano 1993. godine i vrlo brzo postalo vodeće na području visokogradnje i niskogradnje. Bavimo se proizvodnjom betona, betonske galanterije, asfalta kao i uslugama p...
Terna S.A je osnovana još daleke 1972. godine. U Srbiji svoje poslovanje počinjemo 2011. godine. Deo smo globalne Terna grupacije. Najsavremenija oprema, visoko obučeni zaposleni, poslovanje po najviš...
Kompanija ELITA-COP d.o.o. postoji od 2002. godine u Zemunu, a svoju delatnost vrši u celoj Srbiji. Bavimo se prvenstveno zemljanim radovima, kao i rušenjem objekata, niskogradnjom, visokogradnjom. Ta...
Poslednji projekti u kategoriji Asfaltiranje, Beograd
Potrebno asfaltiranje parkinga cca 30 m2.
Betonska podloga bez ivičnjaka.
Miroslav
Asfaltiranje ulaza u garažu. Površina za asfaltiranje je cca 80 m2.
Anja L.
Potrebno 30 kadrata za presvlacenje postojećeg trotoara ispred lokala.
Dragorad D.
Poštovani,
potrebna izrada puta dužine 120 i širine 6 metara.
Molim kontakt putem Vibera.
Hvala
Dragan M.
Poštovani,
potrebno asfaltiranje staza oko kuce cca 80m2.
Hvala
Nebojša Ć.
Poštovani,
Potrebno je asfaltirati terasu površine cca 15 m2.
Hvala.
Aleksandar Đ.
Poštovani,
potrebno asfaltiranje preko propalog betona u dvorištu zgrade. Površina za asfaltiranje cca 250m2.
Hvala.
Igor I.
Poštovani,
Potrebno je asfaltiranje dvorišnih staza.
Hvala.
Dušan G.
Poštovani,
potrebno asfaltiranje platoa ispred ulaza u zgradu. Sadašnja podloga je betonska i ona je ispucala i uleglana na ekim mestima .
Hvala
Stambena Z.
Poštovani,
potrebno asfaltiranje garaže cca 120m2.
Hvala
Duško M.
Poštovani,
potrebno asfaltiranje staze od ulice (kapije) do garaže. Dužina staze oko 15m širina oko 3m. Površina je zemljana sa delovima starog i oštecenog betona.
Hvala
Vesna Ć.
Poštovani,
Potrebno mi je asfaltiranje i popločavanje dvorišta cca 30 m2.
Hvala.
Vladimir V.
Poštovani,
potrebno je asfaltirati delove parkinga , ispod je tvrda podloga i beton.
Hvala
Sz R.
Poštovani,
potrebno izlivanje asfalta, podloga priprema.
Hvala
Suzana N.
Poštovani,
potrebno asfaltiranje 24 m2 bez podloge dva parking mesta.
Hvala
Bogoljub R.
Poštovani,
potrebno asfaltiranje dvorišta. Trenitna podloga je ispucali beton i beton prekriven uljem.
Hvala
Stefan M.
Asfaltiranje je obično brže od ostalih vrsta popločavanja, što znači manje ometanja i kraći rok izvođenja radova. Takođe, asfaltiranje je mahom jeftinije u odnosu na druge vrste radova putogradnje, posebno na većim površinama. Dodatna prednost je i to što se asfaltne površine relativno lako održavaju, a manje popravke i obnavljanje se lako mogu izvršiti ponovnim asfaltiranjem oštećenih površina.
Među glavne slabosti spada osetljivost na ekstremne temperature, naročito visoke koje umeju da omekšaju asfalt dok niske temperature mogu da izazovu krtost i pucanje. Asfaltne površine su takođe manje otporne na velika opterećenja, a mogu se pojaviti udubljenja i pukotine. Zbog toga se ne preporučuje upotreba asfalta na mestima gde je saobraćaj intenzivan ili na mestima gde se često koriste teška vozila. Na kraju, ali ne i najmanje važno, asfaltne površine imaju i nešto lošiju sposobnost odvodnjavanja, pa je neophodna adekvatna drenaža.
Pre svega mora se skinuti postojeći kolovoz, ako ga ima, a potom i sanirati eventualna oštećenja na tlu (nasipanje zemlje, pravljenje tampona i slično). Zatim na red dolaze sabijanje nasute frakcije radi konsolidacije podloge i ravnanje površine koja će biti asfaltirana. Nakon toga sledi priprema asfaltne mešavine u mešalici za asfalt, gde se bitumen zagreva i meša s agregatima kao što su pesak, šljunak i kamenje. Pripremljena asfaltna mešavina se zatim razvlači po pripremljenoj površini uz pomoć specijalnih mašina kao što su finišeri. Asfalt se ravna i zbija da bi se postigle željene glatkoća i debljina. Nakon nasipanja asfaltne mešavine raznim valjcima se ravnomerno raspoređuje i sabija nov asfalt.
Asfaltiranje malih parkinga ili prilaza obično traje jedan do tri dana. Ovo uključuje vreme za pripremu površine, pripremu asfaltne mešavine, nasipanje i valjanje asfalta, ali ne i sušenje.
Asfalt se obično suši od 24 do 48 sati, ali to može zavisiti od vremenskih uslova, debljine nanosa i drugih faktora. Tokom sušenja, preko površine ne sme da se hoda niti vozi da bi se sprečila oštećenja i deformacije.
Asfaltiranje je vrsta radova pogodna za različite površine, uključujući glavne i lokalne puteve, parkinge, prilaze, staze oko kuće, terase, teniske i košarkaške terene i slično.
Postoji više vrsta asfalta koji se upotrebljavaju prema specifičnim potrebama i uslovima. Najčešće se koristi vruća mešavina asfalta. Nju čine agregati, veziva (bitumen) i ispune da bi se obezbedile čvrstina i izdržljivost. Hladna mešavina se koristi na nižim temperaturama ili za manje popravke. Ne zahteva zagrevanje i spremna je za upotrebu u gotovom obliku. Postoji i reciklirani asfalt - pravi od stare ostrugane mešavine koja se melje i ponovo koristi kao podloga za novo asfaltiranje.
Preporučena debljina asfalta zavisi od namene podloge. Debljina asfalta za puteve obično varira između 5 cm i 15 cm, u zavisnosti od opterećenja saobraćajem. Na parkinzima debljina se kreće između 5 cm i 10 cm, opet u zavisnosti od očekivanog opterećenja i namene parkinga. Za prilaze je obično dovoljno 5 cm asfalta.
Asfaltiranje je profesionalan i tehnički zahtevan posao koji najčešće obavljaju specijalizovane građevinske ili putarske firme. Ti izvođači imaju odgovarajuće znanje, iskustvo, alate, mašine i opremu za kvalitetno obavljanje radova. Prilikom izbora izvođača važno je proveriti njihovu stručnost, reference i iskustvo te se konsultovati sa stručnjacima da bi se obezbedio kvalitetan i željen rezultat.
Asfaltne površine zahtevaju redovno održavanje, ali je to obično manje zahtevno od nekih drugih vrsta putogradnje. Održavanje asfalta uglavnom uključuje popravku pukotina i udubljenja, redovno čišćenje, premazivanje i ponovno zaptivanje, itd. Pravilno održavanje asfalta je ključno za trajnost njegovog kvaliteta i izdržljivosti. Ako je održavanje pravilno izvedeno, asfaltne površine mogu trajati godinama bez većih problema.
Hitna sanacija asfalta je neophodna ukoliko primetite brojne pukotine, udubljenja ili odvajanja na asfaltnoj površini. Oštećenja takvog tipa mogu dovesti do problema kao što su smanjena otpornost na vodu, otežana vožnja i, uopšte uzev, loš izgled. Ponovna obrada je takođe neophodna ako se slojevi asfalta odvajaju i kidaju ili ako površina izgleda jako istrošeno.
Odgovor na ovo pitanje nije jednoznačan. Uopšteno govoreći, asfalt je pogodan za oblaganje prilaza i staza oko kuće, ali imajte na umu da je to monoton materijal koji se obično vezuje za javne puteve. Okućnica će dobiti više karaktera popločavanjem kamenom, ciglom ili betonom, dok se asfalt može upotrebiti - na primer, u ograničenoj meri - za prilaz garaži.
Cena asfaltiranja zavisi od debljine asfalta, lokacije izvođenja radova (udaljenije i teže pristupačne lokacije znače višu cenu), težine terena (nagib i slično), stanja postojećeg zemljišta (bilo da je u pitanju teren u većem riziku od poplava i klizišta ili je potrebno nasipati veću količinu nivelacionog materijala), te dodatnih usluga.