Tražite dobrog servisera peći i grejnih uređaja? Skupili smo i proverili servisere peći i grejnih uređaja koji rade u mestu Beograd i okolini. Pošaljite potražnju i zainteresovani serviseri peći i grejnih uređaja će vas kontaktirati za pregled, predračun i ponude. Iskusan serviser peći i grejnih uređaja Beograd će se sigurno naći i za vas.
Preduzeće SZP Mont iz Beograda aktivno je na tržištu od 2012. godine i uspešno se bavi bravarskim radovima. Ukoliko vam je potrebna izrada i montaža čeličnih cevi, konstrukcija, zavarivanje, popravke ...
Firma EKOTERM PRODUKT DOO je osnovana 2009. i od tada smo se etablirali kao najreprezentativniji predstavnici ovog posla u regionu. Nalazimo se u Surčinu i svoje usluge pružamo svim zainteresovanim st...
NIKOLA LAKA PREDUZETNIK, SZR JONSON, BEOGRAD je firma osnovana 2010. godine. Izvodimo sve vrste elekro instalacija, popravke kucnih aparata, bojlera, TA peci, instalacija i popravke kotlova na struju ...
Možemo li vam pomoći?
Jednostavno do ocenjenih izvođača.
SZR TERMOELKTRO je osnovan 2008. godine sa sedištem u Beogradu. Na osnovu realizovanih projekata može se primetiti da se angažujemo na široj teritoriji Beograda. Delatnost na kojoj smo najviše zastupl...
ENERGODUBL je firma koja se već više od 10 godina aktivno nalazi na tržištu kao dokazan tim stručnjaka. Naša iskusna ekipa može da završi radove različitih obima koji su u skladu sa našim kompetencija...
Firma CENTAUR osnovana je 2010. godine u Beogradu od kada se bavi servisom i održavanjem peći i kotlova. Svakom poslu pristupamo sa velikom odgovornosti, a na pozive odgovaramo u što kraćem vremenskom...
Firma STAR ELEKTRO uspešno posluje od 2004. godine na teritoriji grada Beograda u oblasti postavljanja i servisa klimatizacionih instalacija, elekrtoinstalacija i toplotnih pumpi. U našem timu su zapo...
Firma PROFEL posluje od 2005. godine. Uspešno se bavi postavljanjem, popravkom i održavanjem grejnih i vodovodnih sistema, kao i pzoizvodnjom cevnih instalacija. Profesionalno se odnosimo prema svako...
Možemo li vam pomoći?
Jednostavno do ocenjenih izvođača.
KDS SYSTEM se bavi klimatizacijom, ventilacijom i grejanje. Održavanjem i popravkom. Naši majstori su brzi, efikasni i tačni. Www.kdssystem.rs...
Ivan P.R.ELMASTER Mogućnost plaćanja preko računa za firme. KVALITET-GARANCIJA-POVOLJNO Zamena grejača na bojlerima. Zamena grejača na šporetima. Zamena grejača na veš mašinama. Zamena sta...
SERVISERI MB je firma osnovana 2020. godine u Beogradu. Ukoliko vam je potrebna montaža ili servis klima uređaja, elektroservis bele tehnike ili sitnije kućne popravke;montaža lustera, zamena osigurač...
Preduzeće Ekasistem iz Beograda aktivno je na tržištu od 2015. godine i uspešno se bavi postavljanjem i održavanjem grejnih, klimatizacionih, ventilacionih, kanalizacionih i vodovodnih sistema. Ukolik...
Višegodišnje skustvo u izvođenju elektro instalacija jake i slabe struje.Tim koj je sastavljen od kvalitetnih majstora koji pedantno obavljaju posao i imaju veoma dobar odnos sa klijentima.Dajemo 15 g...
Preduzeće ELEKTRO PETROVIĆ 011 nalazi se u Beogradu.Iza sebe imamo dugogodišnje iskustvo, kao i tim dobro obučenih i sertifikovanih električara .Bavimo se: izradom novih i popravkom elektro instalacij...
S.I. Elektro je nedavno osnovan, ali nosi sa sobom 30 godina iskustva u državnom i privatnom poslu. Moto poslovanja - pošteno, stručno, efikasno, realno, na zadovoljstvo obe strane. Kroz postavljene s...
Poslednji projekti u kategoriji Servis peći i uređaja, Beograd
U pitanju je Bosch gasni kotao , model Gaz 6000W, na kome je došlo do curenja vode, u zadnjem delu kotla. Voda je iz vodovodne mreže, pošto funkcije grejanja i tople vode rade bez problema i nema gubljenja pritiska vode u sistemu.
Problem je što je curenje sve jače i bojim se da ne dođe do većih oštećenja na kotlu.
Dejan A.
Dogodio se požar u poslovnoj zgradi, toplotne pumpe nisu zahvaćene požarom ali je deo instalacija bio zahvaćen. Kada se saniraju instalacije, potrebno je izvršiti dijagnostiku toplotnih pumpi pre puštanja u rad.
Gicelanovic D.
Potreban servis, uključila se blokada na peći piše greška broj 12
Zora R.
Potrebna zamena motora sa reduktirom za pec na pelet mbs18 ke.
Nebojša S.
Potrebna je osoba koja bi redovno čistila peć na pelet u kući na Zvezdari u Beogradu. Čišćenje je potrebno 2x nedeljno. Imamo usisivač za pepeo.
Đurđica S.
Potreban servis kotla za gas.
Milena S.
Gorionik za gas i toplu vodu u stanu je prestao da radi. I izjedne od cevi gorionika kaplje voda. Potrebna je popravka.
Srđan S.
Poštovani,
zaglavio mehanizam za ubacivanje peleta.
Hvala
Dejan Đ.
Poštovani,
potrebna ugradnja vatrostalnog stakla na vrata peći glas amity firme Plamen. Staklo i staklena pletenica obezbeđeni.
Hvala
Vesna
Poštovani,
potreban servis kotla, bučan je, vibracije kaplje voda ili kondenz.
Hvala
Nikola D.
Poštovani,
treba proveriti pumpe na kotlu za čvrsto gorivo i na kotlu za gas. Želim da kombinujem grejanje.
Hvala
Slobodan S.
Poštovani,
potreban servis i čišćenje peći nakon grejne sezone. ALFA PLAM GRANDE 28KW.
Hvala
Aleksandra S.
Poštovani,
u pitanju je kotao marke Sime, Metropolis dgt. Kotao u toku rada konstantno podize pritisak. Kada pređe preko 2,5 krene da ispusta vodu. Kad je ugašen ne diže pritisak, ali ispusta vodu isto.
Hvala
Nikola D.
Poštovani ,
Potreban nam je servis 2 gasna kotla Vitodens 300 uz ugovor o održavanju na pola godine.
Hvala
Slobodan
Poštovani,
potrebno je očistiti zapušen kotao na čvrsto gorivo.
Hvala
Miodrag C.
Prvi korak je da obezbedite da se peć ili uređaj, odnosno ceo sistem, redovno servisiraju i održavaju. Ovo uključuje čišćenje i zamenu filtera, proveru rada ventilatora i pumpi te proveru curenja i sagorevanja. Pravilno održavanje će osigurati optimalne performanse i smanjiti potrošnju energije. Izolacija prostorije je takođe važan faktor. Uverite se da sva stolarija dobro dihtuje; pojedinačne prostorije, ali i cela kuća se mogu dodatno termoizolovati. Nadalje, možete podesiti termostat na optimalnu temperaturu ili ugraditi automatski termostat koji će prema zadatom rasporedu upravljati svim parametrima grejanja.
Redovno servisiranje će obezbediti da peć, uređaj, pa i ceo sistem bude u optimalnom radnom stanju, što će pomoći efikasnijem sagorevanju goriva i smanjenju potrošnje energije. Pored toga, pravilno održavanje služi i sprečavanju bilo kakvih kvarova ili oštećenja koji bi vodili dodatnim troškovima popravki. Pravilno održavanje obuhvata proveru i testiranje cevi (protok i curenje), rad ventilatora, pumpi i termostata, kao i čišćenje ili zamenu istrošenih delova.
Učestalost servisiranja peći ili uređaja za grejanje zavisi od više faktora među kojima su tip sistema grejanja, starost uređaja, preporuke proizvođača i lokalni propisi. Međutim, generalno uzev, uvek se preporučuje da se peć ili uređaj za grejanje servisiraju svake godine. Tokom servisa stručnjaci će proveriti rad, sagorevanje, zaptivenost i bezbednosno stanje peći. Takođe će očistiti i zameniti filtere, proveriti rad ventilatora i pumpi i izvršiti sve popravke ili nadogradnje. U nekim slučajevima, kao što su peći na drvnu biomasu ili gas, proizvođač može preporučiti češće servisiranje, na primer, na svakih šest meseci.
Prvi znak je pad efikasnosti grejanja. Ako primetite da se prostorija ne zagreva tako brzo i dobro kao obično ili da temperatura u prostoriji varira, to može biti znak problema sa sistemom. Drugi znak su neobični zvuci ili buka kada peć radi. Pojava neobičnih mirisa koji podsećaju na gas, paljevinu, izgorele materijale ili dim takođe je važan znak da je servis neophodan. Ovo može ukazivati na curenje gasa, začepljene cevi ili druge probleme koji zahtevaju hitnu akciju. Drugi mogući razlozi koji zahtevaju što hitniji servis uključuju probleme sa pokretanjem ili radom peći, nestabilnim plamenom ili njegovim čestim gašenjem, probleme sa termostatom ili neuobičajenim očitavanjima pritiska ili temperature. Ako primetite bilo koji od ovih znakova, preporučuje se da odmah pozovete stručnjaka za grejanje koji će utvrditi šta nije u redu.
Ovakva kontrola obično traje od jednog do tri sata. Tokom servisa, majstor će prvo izvršiti vizuelni pregled i testiranje rada peći ili uređaja. Zatim će obaviti čišćenje, zamenu filtera, proveriti da li ima curenja te sledi kontrola sagorevanja. Poslednji deo servisa su sve neophodne popravke ili radovi na održavanju. Ako su potrebne složenije popravke ili zamena delova, usluga može potrajati duže. U takvim slučajevima, majstor će ili zakazati sledeći dolazak ili će poneti sa sobom određeni deo na servis.
Neki od ključnih faktora koji utiču na cenu usluge odnose se na vrstu peći ili uređaja, obim posla, složenost popravke ili održavanja i lokaciju. Na primer, servisiranje gasne peći ili uređaja može biti skuplje od servisiranja peći na drvnu biomasu ili električne peći. Ovo je zbog potrebe da se provere sigurnosni sistemi, gasni priključci i drugi specifični elementi gasnih uređaja. Ukoliko su potrebne dodatne popravke ili zamene delova to će uticati i na konačni iznos. Lokacija takođe utiče na cenu - u nekim regionima cena rada je viša, pa je i servisiranje skuplje. Važno je napomenuti da je svaki od ovih troškova zapravo ulaganje u ispravan rad koji će produžiti vek sistema, ali i u bezbednost uređaja što je jednako važno, pa je preporučljivo izabrati pouzdanog servisera sa dobrom reputacijom, čak i ako naplaćuje više od drugih.
Prvo proverite da li servis ima odgovarajuće licence i sertifikate za pružanje usluga održavanja i popravke grejnih uređaja. Time se osigurava da serviseri imaju stručnost i iskustvo za obavljanje posla. Preporučujemo da proverite reference servisera, kao i ocene i recenzije klijenata. Ništa manje važno je i da se uverite u to da li serviser sarađuje sa pouzdanim proizvođačima i dobavljačima grejnih uređaja i da li ima pristup originalnim rezervnim delovima. Tako ćete biti sigurni da će upotrebiti kvalitetne i odgovarajuće zamenske komponente. Na kraju, uverite se i u to da ponuđač nudi garanciju za svoje usluge. Pouzdani serviseri daju garanciju za obavljeni posao, što pokazuje njihovo poverenje u kvalitet i profesionalnost njihovog rada.
Garancija obično obuhvata nedostatke u materijalu ili izradi uređaja koji se javljaju u određenom vremenskom periodu nakon kupovine. Ako dođe do takvih problema, proizvođač je odgovoran za popravku ili zamenu uređaja bez dodatnih troškova za kupca. Međutim, redovno servisiranje i održavanje nisu obavezni deo garancije. Ipak, ima proizvođača koji nude produžene uslove garancije ili ugovore o servisiranju koji uključuju redovno servisiranje i održavanje uređaja, pa obavezno saznajte šta se sve nudi kupoprodajnim ugovorom. Naposletku, prodavac ili proizvođač treba da vam dà sva uputstva za održavanje i servisiranje uređaja.
Ako se peć ili uređaj za grejanje pokvari, najbolje je pozvati kvalifikovanog servisera i detaljno opisati problem. Potrudite se da pored uputstava sačuvate i tehničke listove dobijene prilikom kupovine pošto će biti od koristi da znate informacije o modelu i proizvođaču uređaja. Majstor će pregledati uređaj, dijagnostikovati problem i predložiti odgovarajuću popravku. U nekim slučajevima, ako je uređaj zastareo ili je popravka preskupa u poređenju sa kupovinom novog uređaja, može predložiti i zamenu. Važno je da sami ništa ne pokušavate, osim ako nemate odgovarajuće znanje i iskustvo u toj oblasti.