Za područje
    Heroji se ne rađaju, već to postaju!

    Usluge pranja, čišćenja i održavanja

    Članak je pregledalo čak 605+ korisnika
    Svako ko ima dom ima i obavezu da ga čisti i održava koliko iz higijenskih i zdravstvenih razloga toliko i iz estetskih. Čist i uredan stambeni prostor omogućava prijatan boravak u njemu, uživanje i opuštanje posle napornog dana ispunjenog mnogobrojnim obavezama. Međutim upravo zbog toliko stresa i truda na poslu, gužvi u saobraćaju i svega drugog što urbana sredina nosi sobom, mnogima je teško da čim stignu kući zavrnu rukave i late se sređivanja. Uz to, velika spremanja na smeni godišnjih doba, iziskuju i veliki fizički napor. Ako se još radi o kući, a ne stanu, tu je i okućnica koja takođe traži negu i posvećenost. Ukoliko ne spadate među one koji baš sve moraju lično da obave, predlažemo da angažujete servis ili agenciju koja se bavi ovom vrstom posla i tako sebi olakšate, a da se ne odreknete ni tako dragocenog slobodnog vremena ni uživanja u pospremljenom domu.
    Stručni članak 605
    33

    Čišćenje stana ili kuće

    Svako se najradije vraća u čist i sređen dom, premda, na žalost, retko ko zbog zahteva posla ima mogućnost da redovno i ujednačeno održava čistoću. Novo doba i novi trendovi doneli su to da agencije i servisi za čišćenje i održavanje postanu stalna potreba.

    Premda su oglasi preplavljeni ponudama za angažovanje raznih pružalaca usluga, ne radi se samo o tome da pozovete bilo koga i dogovorite dolazak za izvesnu sumu. Odluka o tome koga izabrati uopšte nije ni laka ni jednostavna. Ne samo da je u pitanju to kako taj neko obavlja svoj posao, već se prvenstveno radi o tome da nekog nepoznatog puštate u svoj dom. Bez obzira na to da li ćete u vreme čišćenja biti kod kuće ili ne, stvar poverenja je vrlo upitna.

    To će biti osoba koja će imati pristup svakom mestu i dolaziti u kontakt s ličnim stvarima. Zbog toga biste prvo trebali da razmotrite sve detalje takvog tipa, definišete ih i zapišete, da biste prilikom razgovora sa potencijalnim kandidatima tačno znali šta smatrate poželjnim, a šta ne.

    Spremanje i oštećenja

    Dakle, predlažemo da napravite spisak prostorija koje želite da angažovana osoba ili osobe iz servisa ili agencije pospremaju, a onda i pojedinačne zadatke u svakoj prostoriji. Šta sme a šta ne sme da se dira, pomera, kako želite da se izvesni predmeti čiste ili peru, kada i kako, a obavezno i čime. Da li svaki dolazak podrazumeva obavljanje svih poslova sa spiska ili samo nekih ili određenim redosledom i rasporedom. Kriterijumi i zahtevi u vezi s održavanjem higijene i čistoće su sasvim individualna stvar, pa zato bolje nemojte ništa prepustiti slučaju niti podrazumevati. S druge strane, ukoliko se nešto ošteti ili polomi, nestane, takođe treba da bude tačno određeno – šta činiti u takvim situacijama i ko plaća trošak. Biće mnogo bolje za obe strane da sve znate i predvidite pre početka saradnje.

    Izbor sredstava i opreme za čišćenje

    Vrlo važna stavka u celom dogovoru su sredstva i oprema za čišćenje. Imate li omiljene proizvođače za održavanje higijene u domu ili kupujete šta nađete; birate li ona ekološka, koja ne ugrožavaju ni zdravlje ni prirodnu sredinu ili, naprotiv, tražite najjača i najagresivnija hemijska sredstva dostupna na tržištu za upotrebu u domaćinstvu. Dakle, ne zaboravite da pitate da li postoji opcija izbora sredstava i kojih ili možda servis ima svoje favorite koje nudi uz pružanje usluga kako bi i standardi kojih se drže bili uvek na zavidnom nivou.

    Savet stručnjaka iz firme Pro Cleaning Vrnjacka Banja

    1. Da li agencija Pro Cleaning nudi usluge čišćenja poslovnog prostora?

    Osnovno pravilo našeg poslovanja je zadovoljan klijent, samo na taj način možemo da dođemo do rezultata i opravdamo sav naš trud. Višegodišnje iskustvo na poslovima čišćenja i veliki broj zadovoljnih klijenata je ono što nas čini posebnim. Neki od naših klijenata su i firme, poslovni i sportski objekti i to je ono čime se najviše ponosimo. Stekli smo obostrano poverenje i kod klijenata gde pružamo usluge redovnog održavanja stambenih zajednica kao i kod klijenata kojima pružamo usluge čiščenja poslovnog prostora. Pri čišćenju poslovnog prostora klijenti od nas mogu da očekuju besprekoran kvalitet i profesionalnost, kao i prilagođavanje radnim obavezama. Usluge čišćenja poslovnog prostora mogu se vršiti po prethodno ustanovljenom dogovoru a to može biti jadnokratno, nedeljno, mesečno i godišnje, kao i u odgovarajućem vremenskom periodu prema radnim obavezama klijenta.

    2. Kada govorimo o sredstvima za čišćenje, da li agencija koristi isključivo svoja sredstva ili stranka može da ostavi posebna? Da li u tom slučaju postoji razlika u cenu?

    Kada govorimo o sredstvima za čišćenje ProCleaning isključivo koristi ekološka sredstva za čišćenje za sve tipove mekih i tvrdih površina kao i staklenih površina. Naš politika poslovanja je da sva sredstva za čišćenje budu naša kao i oprema pri izlasku na teren da stanari stambenih zajednica ili naši klijenti poslovnih objekata nemaju nikakve obaveze prema našim radnicima. Ukoliko klijenti ili stanari zgrade imaju neke posebne potrebe, spremni smo na svaku vrstu saradnje i dogovora.

    G-din Igor Luković, Pro Cleaning Vrnjacka Banja

    Sklapanje ugovora

    Na posletku, kada se dogovorite oko svih ovih detalja ostaje potpisivanje ugovora i preciziranje termina. To da li ćete servis ili agenciju angažovati povremeno, u redovnim intervalima ili po potrebi stvar je vaše procene i navika, a kako ponuđač naplaćuje svoje usluge, stvar je njegovog načina poslovanja. U svakom slučaju, savetujemo da potražite i opredelite se za ponuđača s višegodišnjim iskustvom, proverenim referencama i zadovoljnim klijentima.  

    Usluge čišćenja i održavanja – cena

    Cena usluga servisa za čišćenje zavisi od zahteva, odnosno, obima čišćenja, uslova, sredstava za čišćenje i sličnog. Cene čišćenja zavise od mesta u kome živite, udaljenosti od centra grada ili servisa te kakvo je čišćenje potrebno – ručno ili mašinsko. Sat čišćenja se kreće oko 4 EUR. Potrebno je naglasiti da osoba koja dolazi da čisti, dolazi na najmanje 2 sata, što znači da usluga ne može biti jeftinija od 8 EUR. Cene velikog spremanja i čišćenja u domaćinstvu su više i zavise od kvadrature, broja prozora, i zatečenog stanja te mogu biti oko 30 EUR za stan do oko 100 EUR za kuću. Okvirna cena za svakodnevno čišćenje kancelarija (1.200m2/zaposleni) je oko 1,2 EUR/m2.

    Ukoliko se odlučite za angažovanje servisa/agencije za čišćenje, možete se obratiti i nama na DaiBau.rs. Na našem sajtu ćete naći još saveta vezanih za ovu temu, ali i ponuđače i proizvođače s kojima sarađujemo i koji će na vaš upit uzvratiti odgovarajućom ponudom.

    Informacije o cenama možete pogledati u našem kalkulatoru.

    Vaš tim,

    DaiBau.rs

    Stručni članak 605
    Autor: DaiBau trendovi magazin

    Da li Vam je članak bio koristan?


    Ideje za uređenje doma

    Magazin pun svežih ideja i saveta naših autora za uređenje vašeg stambenog prostora.

    TRAŽITE DOBRE IZVOĐAČE RADOVA ZA PODRUČJE ODRŽAVANJE?

    Serbia
    DAIBAU.RS

    Petra Drapšina 27
    21000 Novi Sad

    +381 11 430 0 340

    © 2022 Daibau.rs, Daibau sistem DOO | Sva prava su zadržana