Za područje

    8 pitanja koje treba postaviti agenciji za selidbe

    Bilo da se se selite u drugi grad, državu ili samo par ulica dalje, selidbe su uvek izuzetno iscrpljujuće i zahtevne. Selidba uključuje dosta planiranja, pakovanje stvari, njihov transport i onda iznova raspakivanje istih na novoj adresi. U celom ovom procesu će vam dosta pomoći agencija za selidbe, međutim, kako naći pravu?
    Stručni članak
    agencija za selidbe
    Imamo čak 145 izvođača radova za područje Selidbe:

    Koji god da je razlog selidbe - novi posao, proširenje porodice ili jednostavno potreba za promenom, ona ne podrazumeva samo fizički prenos stvari, već je ona i emocionalni prelazak u novo okruženje. Ukoliko je selidba dobro isplanirana i organizovana do tančina, stres će umnogome biti umanjen i brže ćete se uklopiti u novu sredinu. Da čitav proces selidbe prođe „glatko“, bez nepotrebnih komplikacija, pomoćiće vam agencija za selidbe.

    Međutim, postavlja se pitanje koja agencija za selidbe je odgovarajuća? Kako da znamo da smo izabrali pravu agenciju za selidbe? U mnoštvu agencija, kako odabrati najbolju? Preporuka je da, pre nego što sklopite dogovor, postavite agenciji za selidbe nekoliko pitanja vezanih za pakovanje, transport stvari i slično. Na taj način ćete više saznati o uslugama koje nude, tačne cene...

    Agenciji za selidbe postavite neka od sledećih pitanja:

    1. Šta sve usluga selidbe uključuje? 

    Različite agencije za selidbe nude različite pakete usluga. Važno je znati da li se agencija samo bavi transportom odnosno prevozom stvari ili postoji mogućnost i pakovanja robe, utovara, istovara, demontaže i montaže komada nameštaja. 

    Morate biti sigurni da će angažovana agencija odgovoriti na sve vaše potrebe i zahteve.
    Agencija za selidbe
    Da čitav proces selidbe prođe „glatko“, bez nepotrebnih komplikacija, pomoćiće vam agencija za selidbe.

    Krupniji komadi nameštaja često zahtevaju rasklapanje prilikom selidbe, naročito ako su u stanu/zgradi uski hodnici ili mala vrata. Taj isti nameštaj je na novoj adresi ponovo potrebno sastaviti odnosno vratiti u prvobitno stanje. Zbog toga je neophodno znati da li agencija za selidbe raspolaže potrebnim alatom, a radnici znanjem za rasklapanje/sastavljanje nameštaja.

    Dobro je poznato da je selidba odlična prilika da se rešite viška stvari. Nema smisla gubiti vreme na pakovanje i transport stvari koje ne koristite već godinama. Prilikom pakovanja ćete zasigurno otkriti mnoštvo stvari koje više nemaju primenu, ne odgovaraju vam ili se ne uklapaju u vaš novi dom. Važno je da znate da agencije za selidbe često nude mogućnost odnošenja nepotrebnih stvari poput starih komada nameštaja. 

    Krupan otpad poput glomaznih komada nameštaja ne baca se u kontejnere već se odlaže na predviđeno mesto. Agencija za selidbe nudi i uslugu odnošenja starog, nefukcionalnog nameštaja.

    2. Koja je cena selidbe i da li postoje dodatni troškovi?

    Cena selidbe će znatno varirati zavisno od udaljenosti, količine i težine stvari koje se prenose (za iznošenje teških i glomaznih stvari biće potrebno angažovanje većeg broja ljudi), dodatnih usluga (trošak selidbe će npr. biti veći ako vam je potreban utovar stvari nego ako sami organizujete utovar). Cena će naravno biti veća i ako su vam potrebni demontaža i montaža nameštaja. Jedini način da dobijete preciznu cenu jeste da direktno pitate agenciju za selidbe. Možete zatražiti i više ponuda, uporediti cene i usluge, te se odlučiti za onu koja vam najviše odgovara. Na taj način nećete prekoračiti budžet koji vam je na raspolaganju i lakše ćete odlučiti koje usluge su neophodne a koje možete uraditi sami.

    Selidba na veće udaljenosti će vas naravno koštati više nego ako prelazite u novi stan svega par ulica dalje.

    U proseku, cena selidbe kombijem s dva radnika kreće se između 30 i 54 EUR/h.

    Selidba
    Ukoliko je selidba dobro isplanirana i organizovana do tančina, stres će umnogome biti umanjen.

    3. Koliko će trajati selidba?

    Kada planirate selidbu, važno je da znate vremenski okvir trajanja iste, odnosno koliko vremena će biti potrebno da selidba bude gotova kako biste mogli da isplanirate ostale aktivnosti, koliko slobodnih dana vam je potrebno... Jasnu procenu vam može dati samo agencija za selidbe. Međutim, važno je da znate da odgovor na pitanje koliko će trajati selidba zavisi od mnoštvo faktora: količine stvari, udaljenosti od tačke A do tačke B, obima potrebnog posla. 

    4. Kako pakujete i štitite lomljive predmete?

    Jedna od ključnih stvari kada je selidba u pitanju jeste kako da vredni a lomljivi predmeti stignu na novu adresu u izvornom stanju, poput staklenih stolova, umetničkih dela, porcelanskih figura, elektronskih uređaja. Stoga je važno da znate kako će agencija za selidbe tokom utovara i istovara rukovati sa osetljivim predmetima.

    Prilikom selidbe, neophodno je osigurati da se lomljivi, osetljivi predmeti ne oštete. Agencije za selidbe najčešće raspolažu potrebnom ambalažom za pakovanje poput streč folija, lepljivih traka, penastih materijala, izdržljivih kutija. Ne zaboravite ipak da ih pitate da li raspolažu ambalažom kao i to da li je ta usluga uključena u cenu ili se dodatno naplaćuje.

    Pakovanje stvari
    Prilikom selidbe, neophodno je osigurati da se lomljivi, osetljivi predmeti ne oštete.

    Često se mekane stvari poput jastuka i prekrivača upotrebljavaju kao obloge na koje se stavljaju lomljive stvari ili za popunjavanje rupa između osetljivih predmeta. Kada se osetljive stvari pakuju u kutije, kutije moraju biti jasno naznačene kako bi radnici za selidbe bili dodatno oprezni prilikom rukovanja njima. Najbolje je da koristite nalepnice ili da markerom na kutiji ispišete LOMLJIVO. 

    5. Koristite li kamion ili kombi za selidbe?

    Često ljudi ni sami nisu svesni koliko robe imaju u svom domu, pa čak i u skučenim stanovima, sve dok ne krenu sa pakovanjem. Sigurno ste se i sami prilikom selidbe zapitali - da li će sve ove stvari stati u teretno vozilo?

    Da li će se selidba odvijati kamionom ili kombijem zavisiće od količine i težine stvari koje se prebacuju. Za velike selidbe i prevoz velike količine stvari, kamion je logičan izbor. Kamion je dobra solucija i prilikom selidbe poslovnih objekata. Kombi se u ovom slučaju ne preporučuje, pogotovo ako su u pitanju veće relacije, jer će u suprotnom biti potrebno više novca i vremena da se nekoliko puta ide ovim vozilom kako bi se prevezle sve stvari.

    Ipak, kombi je najpopularnije i najtraženije vozilo kada su u pitanju selidbe. Kombijem brzo i jednostavno mogu da se prenesu standardni komadi nameštaja, odeća, bela tehnika i ostale stvari iz doma.

    Selidba kombijem
    Kombi je najpopularnije i najtraženije vozilo kada su u pitanju selidbe.

    6. Postoji li osiguranje u slučaju oštećenja?

    Još jedna važna stvar o kojoj trebate da mislite jeste da li vam agencija za selidbe nudi osiguranje u slučaju nastanka štete. Mnoge agencije za selidbe će ponuditi svojim klijentima osiguranje u slučanju oštećenja lomljivih, vrednih i osetljivih stvari prilikom transporta, utovara i istovara. Ovo je naročito bitno kod umetnina i vintidž komada nameštaja visoke vrednosti. Proverite samo da li će ova usluga podići ukupnu cenu selidbe, mada ako predmeti imaju visoku materijalnu i sentimentalnu vrednost, sigurno je da vredi dodatno platiti.

    Pitajte agenciju za selidbe i kakav tip osiguranja nude, šta ono pokriva i u kojim se sve situacijama primenjuje.

    7. Nudi li agencija za selidbe uslugu privremenog skladištenja stvari?

    Da li ste znali da neke agencije za selidbu nude uslugu i skladištenja stvari? Stvari koje vam trenutno ne trebaju se mogu odložiti u skladište, dok ne smislite šta ćete sa njima. Usluga privremenog skladištenja će dobro doći i kada vaš novi dom nije spreman za useljenje ili kada se selidba mora izvoditi po etapama. Dakle, u nepredviđenim okolnostima.

    Ova usluga je uglavnom potrebna kada se selidba ne može realizovati u jednom danu ili kada je potreban prostor za skladištenje stvari na kraći period.

    8. Nudi li agenciju uslugu čišćenja nakon selidbe?

    Pojedine agencije za selidbe, nakon što isele klijente iz stana, kuće ili poslovnog prostora, ostavljaju za sobom sve čisto i uredno i nude usluge čišćenja novog prostora, odnosno prostora u koji se useljavaju. Na ovaj način umnogome rasterećuju selidbu.

    Prilikom selidbe u novi dom, potrebno je dezinfikovati sve površine, a prethodni ostaviti u dobrom stanju.
    Čišćenje nakon selidbe
    Prilikom selidbe u novi dom, potrebno je dezinfikovati sve površine, a prethodni ostaviti u dobrom stanju.

    Prilikom kontaktiranja agencije za selidbe, pitajte ih da li u okviru svog poslovanja nude i usluge čišćenja nakon selidbe i koje sve usluge su uključene. Ove usluge se uglavnom dodatno naplaćuju, ali proverite sa agencijom za selidbe. Takođe proverite da li je reč samo o osnovnom čišćenju poput brisanja prašine i usisavanja ili su uključeni detaljniji poslovi poput pranja prozora, čišćenja tepiha i nameštaja.

    Tražite nekog kome biste poverili posao selidbe? Pošaljite upit odgovarajućim i ocenjenim agencijama za selidbe u vašoj okolini - besplatno i bez obaveza!

    Selidba
    Cena selidbe će znatno varirati zavisno od udaljenosti, količine i težine stvari koje se prenose, dodatnih usluga...

    Šta sami možete preduzeti prilikom selidbe?

    Postoje poslovi oko selidbe koje biste mogli da uradite i sami. Preporuka je da napravite spisak stvari i prioriteta kako biste bili sigurni da vam ništa neće promaći. Ako ste se odlučili da sami pakujete stvari, uvek je najbolje da pakujete prvo one stvari koje ne koristite često. Primera radi, ako se selite tokom zime, spakujte odeću i obuću za toplije vreme, dekoraciju, servise posuđa koje koristite samo za specijalne prillike. Najpotrebnije stvari spakujte na kraju, a preporuka je da iste pakujete u providne kutije kako ne biste morali da preturate da biste našli željenu stvar. 

    Kutije možete obeležavati bojama. Dobra solucija je da pakujete sobu po sobu a da za svaku sobu odredite boju. Na taj način ćete se lakše raspakovati u novom domu.

    Autor: Daibau trendovi magazin

    Da li Vam je članak bio koristan?


    Imamo čak 145 izvođača radova za područje Selidbe:

    Tražite dobre izvođače radova za područje Selidbe?

    Izračunajte ratu kredita za planirane radove i prijavite se za konsultacije sa bankarskim savetnikom:
    Ideje za uređenje doma

    Magazin pun svežih ideja i saveta naših autora za uređenje vašeg stambenog prostora.

    Imamo čak 145 izvođača radova za područje Selidbe:

    Besplatna pretraga
    Tražimo lokalno
    Bez provizije
    Pomoć

    Za vas smo dostupni svakog radnog dana od 8:00 do 16:00. Kako možemo da vam pomognemo?

    Potražnje: +381 11 430 0 340
    Preduzeća: +381 65 324 2 285
    Uslovi korišćenja I Politika privatnosti I Informacije o kolačićima I Impressum
    © 2025 Daibau | Sva prava su zadržana